Коли йдеться про заохочення дітей до читання, найперше говорять про сім’ю і її приклад. Про те, наскільки читають батьки. Але й учителі можуть посприяти заохоченню дітей до читання. Журналістка “Нової української школи” зібрала поради, як привернути увагу дітей до книжок. (Джерело)
Літературні посиденьки
День Святого Миколая – одне з найрадісніших і найочікуваніших свят року. Учні 2 класу завітали до шкільної бібліотеки з метою ознайомитись з цікавими легендами, казками та оповіданнями про Святого Миколая. З року в рік маленькі українці чекають подарунки від Святого Миколая, який традиційно залишає їх під подушками. Всі вірять в його чудеса і в те, що подарунки він приносить тільки слухняним. Але хто такий Святий Миколай? Дізнатися про це нам допоможе
Святий Миколай Україною мандрує радість і добро дарує.
День святого Миколая в Україні кожного року відзначають 19 грудня.
А чи написали ви йому листа і що саме попросили цього року?
Та й чи впевнені, що заслужили ці подарунки?
Якщо так, то вранці 19 грудня знайдете під подушкою все,
що хотіли, якщо ж ні, то отримаєте різочку.
Виступ бібліотекаря на педагогічній раді
12 грудня відбулося засідання педагогічної ради за такою темою: "Виховання дітей та учнівської молоді в умовах нових стандартів освіти".
На засіданні шкільний бібліотекар розкрила питання з організації інформаційного середовища в новій українській школі.
За програмою Нової Української Школи кожна школа матиме у своїй структурі сучасну бібліотеку, яка стане ресурсним осередком і експериментальним майданчиком для учнів і вчителів, забезпечить вільний доступ до якісних електронних підручників, енциклопедій, бібліотек, лабораторій (Концепція НУШ (9 пункт – Сучасне освітнє середовище).
Ми живемо у світі, пронизаному новизною. За вікном ХХІ століття: світ опанував новітню техніку, всіх об’єднав Інтернет. Бібліотечне середовище, як і будь-яке інше, має йти в ногу з часом. Якщо донедавна бібліотека була місцем, де збиралися, зберігалися і популяризувалися твори друку, то нині її роль суттєво розширилась, ускладнилась, урізноманітнилась. Тих функцій, які традиційно виконувала бібліотека, вже недостатньо, ми мусимо працювати в нових умовах, за новими правилами. Бібліотечне обслуговування вже виходить за рамки фізичної бібліотеки. У суспільства з′явилася альтернатива і можливість вибору між зверненням до реальної бібліотеки або віртуальних ресурсів. В Інтернет далеко ходити не треба, та й сил небагато витрачається. І ми добре відчули останніми роками, на чию користь робиться вибір. Тому й змінюється філософія бібліотечної роботи від принципу володіння документом до принципу можливості доступу до нього на відстані.
На засіданні шкільний бібліотекар розкрила питання з організації інформаційного середовища в новій українській школі.
За програмою Нової Української Школи кожна школа матиме у своїй структурі сучасну бібліотеку, яка стане ресурсним осередком і експериментальним майданчиком для учнів і вчителів, забезпечить вільний доступ до якісних електронних підручників, енциклопедій, бібліотек, лабораторій (Концепція НУШ (9 пункт – Сучасне освітнє середовище).
Підписатися на:
Дописи (Atom)