12 грудня відбулося засідання педагогічної ради за такою темою: "Виховання дітей та учнівської молоді в умовах нових стандартів освіти".
На засіданні шкільний бібліотекар розкрила питання з організації інформаційного середовища в новій українській школі.
За програмою Нової Української Школи кожна школа матиме у своїй структурі сучасну бібліотеку, яка стане ресурсним осередком і експериментальним майданчиком для учнів і вчителів, забезпечить вільний доступ до якісних електронних підручників, енциклопедій, бібліотек, лабораторій (Концепція НУШ (9 пункт – Сучасне освітнє середовище).
Ми живемо у світі, пронизаному новизною. За вікном ХХІ століття: світ опанував новітню техніку, всіх об’єднав Інтернет. Бібліотечне середовище, як і будь-яке інше, має йти в ногу з часом. Якщо донедавна бібліотека була місцем, де збиралися, зберігалися і популяризувалися твори друку, то нині її роль суттєво розширилась, ускладнилась, урізноманітнилась. Тих функцій, які традиційно виконувала бібліотека, вже недостатньо, ми мусимо працювати в нових умовах, за новими правилами. Бібліотечне обслуговування вже виходить за рамки фізичної бібліотеки. У суспільства з′явилася альтернатива і можливість вибору між зверненням до реальної бібліотеки або віртуальних ресурсів. В Інтернет далеко ходити не треба, та й сил небагато витрачається. І ми добре відчули останніми роками, на чию користь робиться вибір. Тому й змінюється філософія бібліотечної роботи від принципу володіння документом до принципу можливості доступу до нього на відстані.
На засіданні шкільний бібліотекар розкрила питання з організації інформаційного середовища в новій українській школі.
За програмою Нової Української Школи кожна школа матиме у своїй структурі сучасну бібліотеку, яка стане ресурсним осередком і експериментальним майданчиком для учнів і вчителів, забезпечить вільний доступ до якісних електронних підручників, енциклопедій, бібліотек, лабораторій (Концепція НУШ (9 пункт – Сучасне освітнє середовище).
Немає коментарів:
Дописати коментар